Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Arona, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Arona, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

07 Januari 2013 | Spanje, Arona

Gisteren was het echt heel erg druk!

In mijn stapelbed waar ik de eerste nacht sliep werd ik 's nachts nog wel eens wakker aangezien hij regelmatig heen en weer schommelde. Ik lag bovenop en degene die onder mij sliep beweeg nogal in z'n slaap. Maar verder heb ik heel erg goed geslapen.

's Ochtends moesten we wel weer op tijd op, eerst ontbijten en met Jette het huis schoonmaken (bekers verzamelen, rommel opruimen, vegen en afwassen)
Daarna was er een meeting van de coördinators waar ik ook bij moest zijn, ik moet samen met de coördinators een speciale (nieuwe) inductie pack maken (soort introductie boekje met alle info over het project, de soorten, regels ed) voor de grote Britse studentengroep.
Ik krijg wat meer mee te doen dan de gewone vrijwilligers aangezien ik langer blijf dan gemiddeld.

Daar hebben we eigenlijk de hele dag aan gewerkt met z'n vieren (3 vd coordinators en ik). Met de lunchpauze wilden we ff langs de winkel, maar die was dicht aangezien t Driekoningen was en dat vieren ze hier als een soort sinterklaas/kerst (uitgebreid eten, cadeautjes).
Dus zijn we weer terug gelopen met twee Britse meiden die net waren aangekomen om hen de omgeving een beetje te laten zien.

Tot het avondeten hebben we verder gewerkt, en na het avondeten ook nog. Tot ongeveer 9 uur/half 10. Toen werd ons gezegd onze spullen te pakken, we werden naar ons tijdelijke appartement gebracht.
Dit was helaas niet in Puerto Colón (aan zee dus) wat we eigenlijk zouden maar lager op de heuvel in Arona.
Nog steeds is dat een heel luxueus appartement vergeleken met de slaapzalen hier en Jette en ik delen een appartement (waar vannacht een Maleis meisje nog bij komt).
Het appartement onder ons zitten de twee nieuwe Britse meiden.

In het appartement nog even gedouched (helaas t water wordt niet heel warm) en zijn we lekker gaan slapen.


Vandaag moesten we weer op tijd op staan. 8:20 zouden we worden opgehaald om weer terug naar boven te gaan om te werken.
Ik was niet echt lekker, maar met een asprientje ging het al een stuk beter.

's Ochtends heb ik eerst mn inductie gekregen van Jette samen met de twee Britse meiden Faye en Aimie (of hoe je dat ook schrijft).

Daarna zijn we weer verder aan t werk gegaan met de induction pack met nu 5 mensen (Dan is teruggekomen van z'n vakantie). Deze moet vanavond af zijn, dus even hard doorwerken!
Weer in de lunch pauze even gelopen en wat te drinken gehaald.

Het is nu ongeveer klaar en het is bijna etenstijd, dus vanavond weer gewone meeting (voor sommigen is de gewone week weer begonnen) met wie morgen wat gaat doen. Ik ben benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 47570

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: