Back! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Back! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Back!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

04 Maart 2013 | Nederland, Nederland

Ik ben veilig en wel terug in Nederland.
Na een lange reis en ruim 30 uur wakker te zijn geweest en Murphy's law die mij heel erg mag (en ik hem niet!) ben ik met bijna al mn bagage bij mijn ouders.

Ik zal de laatste week en de reis precies bloggen als ik wat meer tijd en energie heb.
Nu is het tijd om te douchen en spullen uit te zoeken om straks mee te nemen naar Den Bosch vanmiddag.

In ieder geval ben ik blij dat ik toch nog in Nederland ben aangekomen, mn tenen er niet af gevroren zijn, mn bagage in Nederland is en mijn laptop misschien ook vandaag in Nederland aan komt (en ik mijn oude laptop nog had). En dat veel van mijn foto's op facebook staan zodat ik die ook bij de hand heb.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 47589

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: