Vertrek! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Vertrek! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

04 Januari 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Het is zover: Vannacht vertrek ik!
Na alle drukte van de feestdagen heb ik nog een paar daagjes voor mezelf gehad om lekker rustig in te pakken en nog wat mensen te zien en doei te zeggen.

Dan is het toch zo ver geworden. Mn koffer is gepakt, mn kamer ineens een stuk leger, de tickets liggen gereed. IK GA VLIEGEN! =D
Vannacht om half 5 moeten we de deur uit, om 7:50 vliegen we richting Madrid om daar over te stappen op t vliegtuig naar Tenerife sur Reine (zuid).

Vanmiddag heb ik nog de laatste dingetjes gehaald, haar elastiekjes enzo zijn ook altijd handig om extra te hebben.

En ja, we. Ik ga gezellig met Jette mee, zei zal mijn baas worden op Tenerife. Dat wordt nog wat :P.

  • 04 Januari 2013 - 21:38

    Jette:

    And it's gonna be fuuuuuuuuuun!!! :D

  • 05 Januari 2013 - 22:23

    Chantal:

    Veel plezier.
    Wij komen over 2 1/2 week eens kijken wat jullie er allemaal uitspoken.

    Groetjes Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 47544

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: