Begin van een normale week. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Begin van een normale week. - Reisverslag uit Arona, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Begin van een normale week.

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

16 Januari 2013 | Spanje, Arona

Het is zo druk geweest in het huis de afgelopen dagen, dus nu pas weer een blogje.

Zondag hebben we de hele dag niks gedaan. Of njah, met van alles bezig geweest op de computer maar we zijn er niet uit gegaan.
Alleen even bij het dorpsfeest wezen kijken en voor after-lunch naar de bakker geweest en voor avondeten naar dinolandia (de pizzaria).
's Avonds hebben we met een groepje film zitten kijken.

Het is wel echt fijn om weer in het huis te slapen en daar gewoon je gang te kunnen gaan.

Maandag ben ik weer meegeweest op de Maxicat. Heerlijk in het zonnetje grienden gezien en naar Los Gigantes gevaren. Terwijl we vlak langs de kliffen aan het varen waren werd de muziek van Pirates of the Caribbean aangezet. Ik kreeg direct weer zin om de film te gaan kijken! (heb hem die avond ook gedownload)
Na één trip van 5 uur waren we alweer klaar voor die dag, dat was wel lekker. Zo hadden we tijd om naar de supermarkt te gaan en rustig te zitten en op tijd terug te zijn in het huis (aangezien de anderen ook vroeg klaar waren).
's Avonds hebben we weer film zitten kijken.

Dinsdag weer op de Maxicat geweest, een lange dag deze keer maar wel erg leuk. Veel gezien en heerlijk weer gehad.
Vandaag heb ik Sam (nieuw meisje) ingewerkt met Natasja en heb ik in de pauze nog lekker kunnen zwemmen in El Pertito, helaas geen schildpadden gezien (dat komt zaterdag wel).

Vandaag zat ik in het huis en heb ik aan mijn schoolproject gewerkt de hele dag. Voor de lunch zijn we met een groepje naar Bocadillo's (Bar Mejora) geweest. Verder heb ik 's avonds nog geprobeerd wat fin shots van de pilot whales te identificeren.
De rugvin van een dolfijn is als een vingerafdruk voor ons, bij ieder individu is het anders. Dit doordat er hapjes uit zijn of de vorm toch licht anders is. Er is hier een foto-database met alle dieren die hier voorkomen erin en deze vergelijk je met je eigen foto's. Dit moet je dus foto voor foto allemaal langs gaan en nog is het niet heel duidelijk/zeker altijd. Dus best wat werk.
Maar als je het eenmaal te pakken hebt zal het vast wat sneller gaan.

Morgen ga ik met Cherry op de Freebird One4You, ik ben benieuwd hoe die boot is, daar ben ik nog niet op geweest.
We krijgen dit altijd te horen in de meeting van 8 uur, je krijgt daarbij je taken te horen voor de volgende dag, waar je de dag door brengt en ze vragen naar de afgelopen dag. Dit is elke dag om 8 uur en op zondag om 9 uur.
Het normale ritme van hier begint er voor iedereen weer lekker in te komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 47768

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: