Voorbereiding en ticket - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Voorbereiding en ticket - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Voorbereiding en ticket

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

12 November 2012 | Nederland, Amsterdam

De voorbereidingen zijn in volle gang!

Ik had in september een ticket geboekt. Ik kreeg echter vorige week bericht dat van mijn terugvlucht de vlucht van Madrid naar Amsterdam gecancelled was. Geen reden of iets dergelijks erbij, ik moest maar bellen.

Ik heb gebeld, maar na een veel te lange tijd naar dure klassieke muziek heb ik dat maar op gegeven en heb ik gemaild. Ik had al gelezen dat je er ook niet veel aan hebt en dat je beter kan mailen.
Ook hier weer geen reactie.

Ik had daarom besloten om vanmorgen vroeg (aangezien ik toch vanuit Flevoland moest komen) via schiphol te reizen en verhaal te halen en om een oplossing te vragen.
Ook dat scheen heel slecht te gaan.
Ik werd vrij direct geholpen (al waren de werknemers wat ongeinteresseerd) en na veel pijn en moeite ben ik gratis omgeboek naar een vlucht vanaf Madrid met extra ovestap in Londen om alsnog een paar uur eerder dan gepland in Amsterdam aan te komen.

Mooi dat dat geregeld is!

• 13 November 2012 - 16:32

Frits:

Ja, dat is nu de betrekkelijkheid van klant of slachtoffer te zijn. Ik hoop dat voor de rest van dit soort sores verschoond blijf