Un dia de descanso - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Un dia de descanso - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Un dia de descanso

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

06 Juni 2012 | Spanje, Palafolls

Vandaag waren we weer een extra dagje vrij, er kwam weer een baas naar marineland en dan mogen er niet te veel mensen en geen stagaires zijn.

We hebben vanmorgen weer lekker uitgeslapen, daarna ontbeten en rustig aan begonnen.
Eerst even alle was bij elkaar verzameld, bikini in de was gelegd, kamer opruimen en het huisje vegen. Dit was allemaal ook best hard nodig, de was moet ik binnenkort ook nog maar doen het is best veel.

Na wat kaarten te hebben geschreven en de mail en dergelijke te hebben bijgewerkt zijn we rond 1 uur vertrokken naar Malgrat de Mar.

Het begon vrij snel bewolkt te worden, alsof het ons niet gegunt is om te zwemmen. Gelukkig was het toen we in Malgrat waren weer mooi weer.
Eerst hebben we nog een grote handdoek gehaald aangezien ik ten eerste die vergeten was en ten tweede nog wou.
Daarna hebben we nog wat lekkere chips in de supermarkt gehaald om op het strand wat te eten te hebben.

Daarna zijn we lekker op het strand gaan liggen, soms nog even het water in. Omg, wat is die zee freaking koud! Je moet echt blijven bewegen om het niet extreem koud te krijgen.
We hebben er nog best een tijdje gelegen en ik ben natuurlijk ook weer verkleurd.

We zijn daarna nog even Santa Susanna ingelopen omdat Veronique graag nog wat souvenirs wou halen bij een winkel die ze dan alvast mee naar Nederland kan nemen.

We zijn via de caprbabo nog terug gelopen om een nieuwe lamp te kopen, die is een tijdje geleden met het onweer kapot gegaan en moest nog vervangen worden.
Toen zijn we weer terug naar huis gelopen om daar lekker wat te eten en op tijd naar bed te gaan ;-).