Lunes - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Lunes - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Lunes

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

18 Juni 2012 | Spanje, Palafolls

De officiele werkweek is weer begonnen, weer een aparte week. Want donderdagmiddag landen mijn ouders hier en komen ze een weekendje langs.

Ik heb vannacht sinds tijden weer aan een stuk door geslapen en niet te kort, maar ik heb zo veel gedaan en gerend in mn droom dat ik alsnog niet fris wakker werd..

We zijn vanmorgen begonnen in de viskeuken. Eerst 60 haringen apart leggen en door midden snijden en de organen eruit halen.
Daarna nog een grote emmer haringen doormidden snijden en organen eruit. De muur en mijn shirt waren weer heerlijk rood naderhand.

Na het snijden hebben we de keuken schoon gemaakt, dit was vandaag dus al klaar voor de ontijtpauze.

Na de pauze heb ik met Veronika de vloer bij het filtratiesysteem schoon gemaakt, toen we op de helft waren heeft Veronique het overgenomen en heb ik op haar plaats gestaan om de mensen bij het poeltje in de gaten te houden.
Er waren wat mensen die aangesproken moesten worden omdat ze hun kinderen op de rand zetten wat niet mag.

Rond half 12 was het tijd om met de foto's te beginnen, het ging vandaag niet echt lekker omdat de mensen geen zin hadden om te luisteren en ik soms zonnebril oid ook over het hoofd zag. Morgen weer echt beter opletten!

Na de foto's was het weer tijd voor de show, er kwam toen ze bijna begonnen een groep oudere mensen binnen waarvan een stel rolstoelers, Ik heb Andrea er even bij geroepen om alles in het Spaans te coördineren.

Na de show hebben we weer wat dingen opgeruimd en toe was het tijd voor de lunch. Vandaag was de lunch gekookte aardappels met erwtjes.

Ik ben in de pauze na het eten even langs de vogels gegaan. Ze waren de ecloctors (edelpapegaaien) aan het trainen en daarna Ronnie. Even bij gekletst en Eli's e-mail adres gekregen om foto's naar toe te sturen.

Nog even lekker gezeten bij het dolfinarium en daarna back to work.
We hebben de vriezer weer de vis naar boven gebracht en de vriezer schoon gemaakt.
Daarna heb ik de koelkasten in de filtratieruimte schoon gemaakt met schoonmaakmiddel en een doekje, niet echt zinnig werk aangezien ze schoon waren maar we moesten wat doen.

Daarna ben ik het poeltje weer in de gaten gaan houden, het was weer tijd voor de dolphin encounter dus er zouden waarschijnlijk wel weer mensen op afkomen (was vandaag niet het geval).

Wel weer wat mensen moeten aanspreken op uitstekende handen en camera's ed.

De zeeleeuwenshow ging vandaag prima. Met het begin van de dolfijnenshow moest ik vast emmers gaan schoonmaken zodat ik straks eerder klaar zou zijn. Nog even opgeruimd op het podium en toen gaan douchen en naar huis.

Nog 9 werkdagen te gaan (misschien maak ik nog ergens wel een extra dagje.. misschien)..

  • 19 Juni 2012 - 05:29

    Bep:

    hi annemieke,gaat goed daar hè?nog maar negen dagen....dankjewel voor je kaart, het is leuk om je verslag te lezen en zo op de hoogte te zijn.fijne dag en leuk dat je ouders komen!geniet ervan,groet van bep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 47559

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: