Sábado mucho tranquilo - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Sábado mucho tranquilo - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Sábado mucho tranquilo

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

16 Juni 2012 | Spanje, Palafolls

Vandaag hebben we het heerlijk rustig aan gedaan.
We hebben lang uitgeslapen en zijn eerst thuis van alles gaan doen, bonnetjes bijwerken, blog schrijven (van gisteren nog) en mail ed bijwerken.

Na het heetste punt van de dag (rond 3 uur) zijn we vertrokken naar Malgrat, hier zijn we eerst naar het strand gegaan.
Veronique heeft onderweg een parasol gekocht en eigenlijk was het wel lekker om daar met je hoofd onder te liggen. Vooral omdat ik de hele dag al wat koppijn had.

We zijn eerst lekker de zee in gegaan, die was vandaag echt gewoon heerlijk! Ik ben tot aan de tweede boei gezwommen en ik baalde echt dat ik mn duikbril niet mee had want het water was echt onwijs helder vandaag!

Verder hebben we lekker op het strand liggen zonnen.
Een tijdje later zijn we vertrokken om wat te gaan eten, want we hadden intussen best trek gekregen.

We zijn gaan eten bij Nüria, het restaurant bij het station. Veronique had een pizza en ik een met groente, kaas en ananas gevulde crêpe, hij was echt heel lekker! De bediening was gezellig en het was niet heel erg duur, dus dat is zeker een aanrader voor nog eens!

We zijn via de farmacia gelopen en hebben nog een ijsje gehaald bij de crêpe-kraam (dus niet t restaurant), dat ijs is gewoon te lekker.

We zijn via de wat kledingwinkeltjes (met eentje met een wel leuke jurk) en via de aldi terug gelopen naar huis. Zometeen lekker op tijd naar bed aangezien ik morgen een extra dagje ga werken.