Eerste hele dagje - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Eerste hele dagje - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Eerste hele dagje

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

13 Mei 2012 | Spanje, Palafolls

Vannacht voor het eerst in Spanje geslapen, wat een heerlijk bed is dat zeg! Straks wil ik mn eigen niet meer!

Vanmorgen konden we lekker uitslapen, we hebben tot een uur of half 10 geslapen. Toen ik wakker werd lag er een briefje achter mijn rolluik in het raamkozijn, een overlijdensbericht en uitnodiging voor uitvaartsdienst. Iedereen heeft er eentje gekregen, apart hoe ze dat hier doen.

Voor het ontbijt zijn we even naar de plaatselijke bakker gelopen die gelukkig open was, hier hebben we eieren, stokbrood en lekkere broodjes gehaald, dus lekker uitgebreid en lekker ontbeten.

We besloten om de omgeving wat te gaan verkennen, we zijn een heuveltje opgelopen en hebben het andere deel van Palafolls gezien, daarna zijn we naar Malgrat de Mar gegaan om even naar de zee te gaan en om langs de supermarkten te komen.
Toen we uiteindelijk (2 supermarkten en nog wat winkeltjes later) begon het wat dicht te trekken en is het niet verder gekomen dan pootje baden.

Nog wat gegeten bij een cafeetje in Malgrat (churro's!) en bij de cervessaria in Palafolls.
Sindsdien lekker thuis gegeten, eten gekookt (er is maar één van de vier pitjes die t doet...), op de bank gehangen en lekker in bad gelegen!

Nu wordt het tijd om te gaan slapen, want morgen moeten we eerst nog wat broodbeleg halen voordat we naar de dolfijntjes mogen!