Toch maar een reisverslag - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Toch maar een reisverslag - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Toch maar een reisverslag

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

21 Februari 2014 | Nederland, Dronten

Dus.. weer geen Spanje. Sorry, mijn titel klopt niet meer.. Al zou ik het helemaal niet erg vinden binnenkort naar Spanje te gaan ;-).

Toch maar weer een reisverslag, omdat mensen het graag wilden. Ik heb geen idee hoe mijn tijd en internet daar zit en of ik dus regelmatig kan uploaden, but let's try.

Ik ga morgen voor een weekje met mijn moeder naar Jordanië, Aqaba om precies te zijn. Dit omdat ik van de zomer afgestudeerd ben, en traditie hier zegt dat ik dan een weekje weg mag met mn ma naar een (warm) land naar keuze.
De keuze was reuze. Terug naar Tenerife is langs gekomen (ik mis het nog heel erg), Egypte, Israël.
Uiteindelijk toch voor Jordanië gegaan. Waarom? Eerst was het idee Eilat, er 5km vandaan. Maar de mensen en de prijzen in Israël stonden ons minder aan dan in Jordanië en we zitten nu in dezelfde golf 5km verderop. En nu kunnen we het oude stadje Petra bezoeken, de grens over is lastig en vooral duur daar.

Dus, morgenochtend vroeg vliegen we. In een luxe hotel (Mövenpick) met privé strand aan de Rode Zee! Horrorwinter? Echt niet!
Ik ga dus zeker wel een keertje duiken, ook gaan we naar de Dode zee en in het stadje Petra een nachtje slapen in een B&B.

Verder ben ik heel benieuwd hoe het gaat zijn, het is een totaal ander land met een ander schrift en een voor mij onmogelijke taal (al schijnt Engels daar best ok te zijn). En tegenwoordig ook niet heel normaal meer op een weekje vakantie, een andere valuta.

Vandaag nog even de koffer vol gooien, vanmiddag naar Amsterdam om een goede vriendin van Tenerife (woont in Engeland, komt nu een weekendje naar Amsterdam) even te zien en dan morgen vroeg op voor Schiphol.

We hebben er zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Weekje Jordanië

Een weekje met mijn moeder op vakantie in Jordanië, Aqaba.

Recente Reisverslagen:

03 Maart 2014

De terugreis

28 Februari 2014

Laatste dagje

27 Februari 2014

Duiken

26 Februari 2014

Petra

25 Februari 2014

Veel kilometers
Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 47527

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: