Santa Susanne y Malgrat de Mar; Tiendas y la playa - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Santa Susanne y Malgrat de Mar; Tiendas y la playa - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Santa Susanne y Malgrat de Mar; Tiendas y la playa

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

30 Juni 2012 | Spanje, Palafolls

Vanmorgen lekker uitgeslapen, kon ook wel eens geen kwaad.

Vanmorgen en begin van de middag vrij weinig gedaan, we hadden besloten rond 3 uur te vertrekken. Het was namelijk weer nogal warm en we wilden het heetste punt van de dag ontlopen.

We wilden eerst naar Blanes en dan door naar Santa Susanna, maar nadat we hadden bedacht wat we wilden halen zijn we alleen naar Santa Susanna gegaan.
Onderweg naar Santa Susanna in Malgrat de Mar bij de crêpe-kraam een ijsje gehaald (schepijs), oh wat zijn ze daar lekker! En vooral die mango ^^.

In Santa Susanna zijn we een stuk van de boulevard afgelopen, hier hebben we wat topjes gehaald, wat souvenirs voor onszelf en voor familie/vrienden gehaald en nog een fles drinken.
Het was alweer aardig wat later voordat we weer terug waren in Malgrat, hier zijn we nog lekker naar het strand gegaan.

Ik had mn duikbril vandaag meegenomen (snorkel werkt niet echt met deze golven) en het water was lekker helder. Er is niet veel te zien in het water, twee vissoorten gezien (ik moet nog uitzoeken hoe ze heten en ik heb de veldgids al aan mn ouders mee naar Nederland terug gegeven..).
Het was al rond 6en en het water en de buitentemperatuur waren echt heerlijk!!

We zijn lekker op ons handdoekje gaan liggen drogen en besloten toen we half droog waren en er een zacht windje kwam opzetten dat het te fris werd (njah.. voor Spaanse begrippen dan heh) en we maar vast bij het restaurant Núria gingen zitten.
Toen we Núria binnenliepen zaten daar ineens... Silva en Monica!! Die hadden we daar niet verwacht! Ze waren na een werkdag nog even lekker een milkshake gaan drinken.
We hebben een tijdje gezellig zitten kletsen en gelachen (tjah, Silva heh). Het was leuk om hen nog even te zien en vooral Silva voor de laatste keer, Monica zie ik morgen nog als ik Marineland nog ga bezoeken.

Wat later gingen zij weg en hebben wij lekker eten besteld. Ik had een broodje met 4 kazen erop gesmolten, lekker!! En een lekker toetje met aardbeien, slagroom en ijs!

Daarna weer naar huis gelopen, de dag was zeker geslaagd!

Morgen is het dan echt onze laatste volledige dag in Spanje, helaas. Ik ga het missen.
Ik ga morgen nog een dagje naar Marineland, afscheid nemen, foto's maken en nog even alle glijbanen af! ;-)