Last working day :( - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Last working day :( - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Last working day :(

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

29 Juni 2012 | Spanje, Palafolls

Vannacht weer met koorts op bed gelegen, maar minder erg en beter geslapen dan de vorige keer.

We zijn naar de vogels gelopen en hebben Anna haar delfts blauwe klomp sloffen gegeven, vond ze geweldig.
Daarna ben ik naar het aviarium gegaan om daar alles schoon te maken, planten water te geven, vis halen, alles van slot halen, en eten aan de vogels geven.

Toen heb ik Coco, Lucho en Kini schoon gemaakt. Enric nog geholpen met de afwas binnen, maar voordat ik klaar was moest ik stoppen aangezien het tijd voor de show was.

De show ging vanmorgen prima en de mensen luisterden aardig goed.

Na de show hadden we even en pauze en ben ik daarna de ara's voorin hun fruithapje te geven en de flamingo's hun wortelrasp.
Ook heb ik de papegaaien weer gedouched met de tuinslang.

Op de terugweg naar boven ben ik even bij Núria langs geweest en wat gekletst. Ze heeft me een doos met Catelaanse koekjes gegeven met Sant Jordi op de deksel (de bekende heilige van deze omgeving).
Verder kwam ze nog met het idee om vanavond met een deel van de staff (mensen van papegaaien en dolfijnen die er die dag waren) wat te gaan drinken.
Hiervoor ben ik ook mensen gaan uitnodigen en er komen er als het goed is een stuk of 7.

Ik ben toen gaan lunchen, kon alleen niet veel eten, en ben daarna nog wat mensen gaan uitnodigen om mee te gaan.
Ik ben gaan douchen en daarna zijn Veronique en ik even gaan zwemmen. Heerlijk ff t water in en drogen in de (half aanwezige) zon.

Na het zwemmen zijn we naar de vision sub gegaan omdat ik nog wat onderwater foto's wou maken van de dolphin encounter.
Hierna ben zijn we naar het winkeltje gegaan om wat souvenirs te halen, voor Veronique is het de laatste dag hier ik ga zondag nog een dagje alleen.

Toen zijn we Veronika en Núria gaan lastig vallen bij het foto's maken van de dolfijnen in de middag, we hebben daar een tijdje nog in de schaduw gezeten en gewacht tot de show begon.

We mochten tijdens de show in de VIP-area onder de parasol zitten, dat was wel fijn want het was weer behoorlijk warm vandaag.
Ik heb nu nog foto's kunnen maken van Silva die surft op Jordi en het overgooien van de ballen tussen de dolfijnen. Hij is er zondag niet en dan kan ik daar dus ook geen foto's van maken.

Na de show zijn we naar huis gegaan en straks gaan we lekker wat drinken met de mensen in de cervessaria!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 47569

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: