La penúltima dia como practica - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu La penúltima dia como practica - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

La penúltima dia como practica

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

28 Juni 2012 | Spanje, Palafolls

Ik heb gister de hele avond en nacht met koorts op bed gelegen.. Vanmorgen was ik nog niet echt lekker toen ik opstond, dus ik heb met eten rustig aan gedaan en me voorgenomen om naar huis te gaan na de show als het niet ging.

Ik ben weer begonnen bij het aviarium, de paden schoon spuiten, planten genoeg water geven ed.
Toen ik daarmee klaar was heb ik de verblijven van Coco, Lucho en Kini schoon gemaakt. Daarna nog de hele afwas van het exhibitiegebouw.

Dan was het alweer tijd voor de show, deze ging vanmorgen niet echt lekker. De muziek ging niet goed (er stond een andere volgorde op papier) en de papegaaien wilden niet allemaal meewerken.

Na de show hadden we weer onze standaard kleine pauze, waarna ik het verblijf van de zwarte zwanen geharkt hebt.
Toen ik daarmee klaar was heb ik nog een rits speculaasjes en speculaaspasta aan Núria en Marina gegeven. Ze hadden het nog nooit op en ben benieuwd wat ze er van vinden, de speculaasjes vielen in ieder geval in de smaak.

We hebben nog stromatten in Kini's verblijf gedaan tussen Kini en Coco en Lucho. Kini is te vaak het groen in hun verblijf aan het mollen.
Kini was natuurlijk weer veel te nieuwsgierig en wilde alles zien en pakken xD.
Nadat we alles opgeruimd hadden en ik er net langs liep om te gaan lunchen zag ik Kini op een boomstronk staan zodat ze over de matten heen kon kijken, zou ze Coco en Lucho missen?

De lunch was vandaag niet bijster goed en ik heb dan ook niet veel gegeten, wel heb ik nog even met Núria zitten kletsen daar.
Ze heeft in het kantoortje van de Dolphin Encounter een spuitbus met waterstof staan, als je die dan spuit komt er frisse vochtige lucht in je gezicht, heerlijk!!

Na de pauze heb ik speeltjes gemaakt voor Filémon en nog wat extra.
Opruimen en middagshow, deze ging een stuk beter (maar er kan dan ook minder mis gaan).

Als laatste is er dan nog het aviarium schoonmaken, vandaag mocht ik het helemaal alleen doen en dat zorgde er dan ook voor dat ik pas om 6 uur klaar was in plaats van iets over 5en.

Ik heb daarna afscheid genomen van Eli, het was de laatste dag dat ik met haar heb samengewerkt. Ik ga haar missen!
Ze vertelde me dat ik nooit moest vergeten dat ik in marineland altijd een thuis heb :).

Ik ben benieuwd naar morgen, onze laatste dag stage..

Buenos Noches!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 47537

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: