Murphy's law.... - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Murphy's law.... - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Murphy's law....

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

27 Juni 2012 | Spanje, Palafolls

Everything that can go wrong will go wrong.. zo'n dag was t vanmorgen wel...

Ik heb vannacht prima geslapen, maar ik voelde me niet goed toen ik vanmorgen op stond. Er ging aan me voorbij alsof ik in een bel zat.

Op stage ben ik begonnen met Coco, Lucho en Kini.. Dit gaat allemaal vrij makkelijk op de automatische piloot.
Daarna heb ik gesnoeid bij de flamingo's, toen schoonmaken bij de ara's voorin. Er viel vanalles uit mn handen en ik was snel duizelig.

Ik heb nog geholpen met het schoonmaken in het exhibitie-gebouw en daarna was het tijd om te gaan staan voor de show.
Hier begon door de zon mn koppijn ook nog erger te worden..

Toen ik na de show naar beneden liep ging ik vlak voor de deur ook nog eens door mn enkel en viel onderuit, licht gekneusd..
Gelukkig was het pauze en kon ik even zitten, ik dacht dat het wel over zou zijn daarna. Niet dus.

Na de pauze ben ik gaan harken in de twee verblijven van de ooievaars en heb ik de grote zak vol bladeren en naalden naar beneden gebracht om weg te brengen.
Toen ben ik langzaam weer teruggegaan, het was lunchtijd.. De lunch was niet heel lekker en ik heb een beetje mengsel gepakt en wat friet.

Daarna hebben we ons omgekleed, ik wilde graag nog even zwemmen voordat ik naar huis ging (voel ik me vaak al beter door).

Het was echt heerlijk om even te zwemmen en rustig aan te doen. Thuis aangekomen ben ik eerst wat dingen gaan regelen en daarna slapen.