Mucho mucho tranquillo martes - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Mucho mucho tranquillo martes - Reisverslag uit Palafolls, Spanje van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Mucho mucho tranquillo martes

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

26 Juni 2012 | Spanje, Palafolls

Ik heb vannacht weer eens heerlijk geslapen, redelijk bijgekomen.
Lekker ontbeten en op weg naar stage.

Op stage ben ik begonnen in het aviarium, ik heb de paden weer schoon gespoten. Deze keer helemaal goed, ook onder de brug enzo.. Daar mag t ook wel s schoon.
Daarna uitgebreid de planten water gegeven, het is nogal warm overdag deze dagen.

Toen heb ik me omgekleed en was het alweer tijd voor de show, vanaf half 11 rondlopen.
De mensen waren eigenlijk helemaal niet vervelend en ik hoefde dan ook vrijwel niks te doen.
Silva kwam nog even langs om mij Visca Barça en Visca yo te laten zeggen.. ><.

Na de show is het normaal altijd pauze, wat het nu ook was. Veronique is gaan douchen en naar huis. Aangezien ik het werk leuk vind wou ik wel blijven. Van werk is echter niet veel gekomen.. als er geen werk is kan ik net zo goed naar huis. I like the work, not to wait.
Ik heb tot half 3 niks gedaan.. Stil zitten en wat later lunchen..

De lunch was weer hetzelfde.. rijst met erwtjes, niet echt geweldig maar het is voedzaam...

Na de lunch eerst weer een tijdje niks gedaan. Daarna afval weggebracht met Eli en in het pelikanenmeer rotzooi scheppen, het was ook echt smerig. Ik was helemaal zwart naderhand.
Ik heb dit gedaan tot kwart voor 4, toen ben ik nog even bij Núria en Marina staan kletsen bij het foto's maken 's middags. We spreken elkaar tegenwoordig nauwelijks meer omdat ik niet meer help bij het foto's maken.

Ik was net op tijd terug bij de de show, ik heb daar even geholpen bij de poort en toen mocht ik gaan douchen.

Normaal maken we het aviarium nog schoon naderhand, maar de summer school zou dat vandaag (en waarschijnlijk morgen ook) doen. Dus lekker makkelijk!

Nog een tijdje bij Núria staan kletsen over cosplay en nog wat dingen die ik maar niet zo openbaar ga maken.. Yeah.. girltalk! ;-)

Daarna lekker vroeg thuis, heb echt het gevoel gehad dat ik nog iets moest.. het was nog veel te vroeg en heb zo weinig gedaan..
Morgen maar mn bikini weer meenemen naar staga, kan ik naderhand lekker zwemmen. Mocht Núria beslissen niet mee naar huis te komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 47554

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: