Bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

07 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Het is bijna zover! Over 4 dagen vertrekken we! En wat is er nog veel te doen!
Ik heb nog een les dansles =), ik ben vandaag bezig mijn hele kamer aan het schoonmaken zodat alles netjes achter blijft, ik ben wassen aan het draaien en mn koffer en tas liggen half ingepakt door de kamer.

En dan moet er ook nog een project afgesloten worden voor school! Oh help, ik wordt bijna bang als ik dit allemaal nog zie, maar ik heb een mooi rooster gemaakt om de laatste 2 weken door te komen en alles af te krijgen en niks te vergeten.

Ik heb er zin in!!
Over 4 dagen zit ik nu in de bus, dan rijden we via Eindhoven en Venlo door Frankrijk naar Barcelona, de reis duurt ongeveer 24 uur. Bet ya dat ik ga slapen! :P.
Daarna gaan we met de trein naar Malgrat en dan met de bus naar Palafolls.

Ons eigen appartementje in Palafolls, een minuut lopen van het park vandaan en vlak bij de zee, vlakbij Malgrat en dicht bij het centrum!

De jurkjes liggen klaar, de rokjes, de nieuwe zonnebril!

WE GAAN!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemieke

Actief sinds 31 Maart 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 47549

Voorgaande reizen:

20 Februari 2014 - 01 Maart 2014

Weekje Jordanië

15 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Weekje fietsvakantie

05 Januari 2013 - 03 Maart 2013

Stage AWF Tenerife

11 Mei 2012 - 03 Juli 2012

Stage Marineland Catalunya

Landen bezocht: