Appartement - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu Appartement - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemieke Drok - WaarBenJij.nu

Appartement

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

26 April 2012 | Nederland, Amsterdam

We hebben het appartement betaald, vandaag kreeg ik bericht dat het geld binnen is. Dat was even bijna 1000 euro *slik*, gelukkig konden we dat bedrag door 2en delen.

Ook hard bezig gegaan om alle vakken af te ronden zodat alles klaar is als we kunnen gaan.
We hebben ook onze stageopdracht van school gekregen, wat is: schrijf een reisblog en vertel wat je meemaakt op je stage en wat je er moet doen. Oftewel, jullie gaan ook een beetje "lastig gevallen worden" met mijn werkzaamheden, die toch de reden zijn waarom ik we de reis maken ;-).

Nu het weer is omgeslagen hier in Nederland heb ik alleen nog maar meer zin om naar het warme zuiden te vertrekken. We hebben al aardig wat uitjes/excursies bedacht ed.

En Flamencoworkshop in Barcelona gaan we zeker proberen te regelen (daar kan de plaatselijke VVV ons vast bij helpen), ik heb er zin in! :D

• 26 April 2012 - 19:44

Marjolein:

Dat is een hele aderlating. Maar die 500 euro hoef je nu niet meer af te rekenen....